En güzel yerinde evin

Evin tam ortasında kalmıştı  yanlizlik  öylesine  yabancı  öylesine  egriti  durmustu  ki üstümüzde  yabcilamistik  o ruh halimizi 
bize ve Aşkımıza  ait o boş  eve son kez boş  ama yaşlar ile dolu gozlerlerimizle  bakarken son kez anlimdan  optugunu ve yine Son kez  bana sarılarak  seni seviyorum  deyişini  silemedim  belegimden  hafizamdan  ve ruyalarimdan. . .
O ev di bizi bir arada  tutan her kavganın  ardından aynı catinin  altına girmemiz 
Her sinirlendigimde  saatin  ve zamanı  umursamaksizin  temizlik  yapislarim 
Avaz avaz bagrislarimizi  sadece o duvarlar  duydu
Kirdigim  tabaklar  , resim çerçeveleri  sahi ne oldu o çerçeveler  ?
Bedenimi  kavururcasina  canımı şu an yakan  şey o ev yok biz yokuz  aşkımız  yok hallerimize  en güzel yerinde bırakıp  senin yola başka biriyle benim se o yolda tek gidisim  
Aslında birbirimize  verdiğimiz  o en tatlı masum  sözleri  yerine getiremeyisimiz
Sana ömrümü  verdim ey Nazlı güzel  şarkı sözlerini  kulağıma  fisildayislarin ve dahası. . .
Bilsemde  gerçeği  olacakları  yinede inanmistim  var ettiğin o hayaline  ” bu ev değil belki bu şehir  de değil ama bizim yine bir evimiz  yine bir dünya  anilarimiz  olacak” deyişin 
Bu yalanlara  her zaman ki gibi benim inanisim  ve olmayislari …
Yanlış anlama seni ozlemiyorum  seni artık sevmiyorum sesin bile çok yabancı geliyor artık kulağıma  sesiz telefon  bekleyislerin  gizli numaralardan  arayışın umrumda mi sanıyorsun 
Hepsini biliyorum sensin 
Ben huzurlu , ben mutlu hep istediğim gibi özgür ve hayallerimin  pesindeyim 
Izledigim  bir filmdeki  küçük bir kesinti getirdi aklıma o günleri hepsi bu
Keşke ya hiç Olmasaydın  yada  işte sadece yada  o 3 yıldızı  hiç fark etmeseydik. . .

Yanindayken  bile ozlenebilir  mi ki bir insan hasretle …
Yanımdan  ayrilali  bir kaç saat oldu belki ama deli gibi özledim 
Belkide gecirsigimiz  onca  yanlız  günler ozletiyor seni bana yanimdayken  de yanımda  olmadığın  zamanlarda da
Bir insan değişir  mi inanmazdim  ama evet degisirmis  yanimdayken bile yok olan aynı kişi şimdi yanımda değilken bile benimle
Hayat garip
Zaman herseyi değiştirirmis

Öyle  boktan bir haldeyim  ki ne sağ  gidebilirim  nede sola  durdum yolun tam çatal kısmında  bakıyorum  sadece geri dönmek istiyorum ama geldiğim  yol silinmiş  bile çoktan  ne zamanı geri alabiliyorum  nede ileri sarabiliyorum  sadece durdum ve bekliyorum
Neyi  bekledigimi  bilmeyen. . .

Çok özlüyorum 
Ama neyi bilmiyorum
Tek bildiğim seni değil. . .
Hiç bitmeyen bir sabir ve umutla içi  ışıl  ışıl  ve aşkla  bakan gözlerimi  , artık ayna da göremiyorum 
Gözlerimi  özledim , bakislarimi. . .
Her mesajında  deli gibi çarpan o kalbim  artık her mesaj atiginda  hiç bir farklılık  göstermeden  normal atıyor  ,
Mevzu sen değilsin .
Senin bana yaptıkların  aslında  …
Evet özlüyorum  ve artık neyi olduğunu biliyorum ben beni özledim senden önce ki beni. . .

Öfkeli  bile değilim  sana karşı bana hersey bittikten  sonra bunca saçma  sapan şeyler yasatmana  rağmen  hissizim  sana karşı içimde en ufak bir duygu kırıntısı  bile bırakmalısınız için 3 yılın  ardından  minnettarim  sadece
Bir insan 3 yılını  nasıl siler bilmiyorum ama ben o 3 yılın  ardından  duygusuzlastirdigin  için beni teşekkürler. . .

Gelen , gidenin kim olduğunu hatırlatır

Biri gider bir başkası  geldiğinde  bir önce  ki hissetigin o duygunun ,    asıl  adını  ogrenirsin
Ben çok sevdim gitti
Geleni ölesiye  sevdim gitti
Son gidenle  de anladım ki ;              ilki  sevgi , ikinci  yüreğimden  uğurladığım  ise 3 harfli  o büyülü  duygu imiş 
Aşk
Kısa ama dolu dolu , telaffuz  ederken bile doluyor ya ağzın
Yaşarken  de doluyor  işte hayatın  …
Yaşanan  ve  yaşatılan  o acımasız  derin  fütürsuz  sevgi …
Yerine gelen ne olur ne hisseder yürek  bilinmez 
Yerine gelen olur mu oda bilinmez ya
Her yürek kabullenmez  başlanacağı kalbin hasta  ve kırgın olmasını  ya …
Asıl is de o zaman başlıyor kırık veya değil , derin veya değil  fark etmeksizin  değiştirmeden  olduğu gibi sevip kabul edip bağlanarak  sürdürebilmekte 
Bunu başaramayan çok erkek
Ancak  başaran  adam  tanımadım. . .

Icime  çeke çeke en tatlı uykulara  daldigim  o kokuyu  unutmuşum
Dolabı bir açtım  ki buram buram öyle bir geldi  o koku nefes alamadım 
Bogazim  düğümlendi  bir an yutkunamadim 
Dayanamicam  barisicam  diyorum ama biliyorum ki o koku bana acı ve zarar  dan başka birşey yasatmiyor  yasatmicak
Hani imkanim  olsa evimize dönmek  isterdim  seninle
Doyamadim  ben bize
Kol manşetinde  olan o kokuyu  kokladiğimda bana evin içindeki  sarılan  benim olan o adamı  hiseetirdi  bi an
Bir an bana satıldığını  saclarimindan  opdugunu  hissettim 
Üzgünüm  kendimi bu denli sana bize bagladigim  için 15 gün oldu bana sana sarilmayali  2 ay oldu ne uzun zaman dimi bizim için
Ne komik ben halla biz diyebiliyorum  senin gibi
Aslinda artik olmayan bir biz için 
Sen ve ben artık sadece buyuz birbirine  uzak ama geçmişe  bağımlı…

Aldandım bende aldattığım kadar belki kime göre neye göre anlatmıştım veya aldanmıştım bilmeden duymak istediklerini duymak istediklerimi kabulenmistim belkide
Bazen bazı anlarda yalana ihtacın olur çünkü bilirsin doğruyu ve o senin canını yakar
Doğru açıtır canını kavrulur bir anda tüm vücudunu tıklayıp kulagini doğru olana yalanı beklersin tüm yalvaran gozlerinle işte tam o anda ya aldatırsın karsindakini yada aldatırlar seni …

bilemedim ya siz ?

Unutmak  mıdır  kelimenin  altında  yatan  unutturmak  mı  ?

Köşeye  sinip elma diyene  kadar saklanarak  unutturmak  mi başarıdır. yani unutulmak  senin başarın mıdır ? yoksa karşı tarafın  seni unutması onun başardığı  bir hatira oyunu mudur?

Yani merak ediyorum,  gözden  uzak olmak gönülden  de uzaklaştırır  mi birbirini  seven yürekleri  ?

Yahut  unutmak  , unutturmak kendini , unutulmak …
zaman denen şu gelmesi gitmesi  fark edilmeyen  acı kavramın  bize oynadığı  oyun mu ?

Ben bilemedim  ya  siz ?

boşluk tuşu

Hani bazen hayatında her şey bir anda olur ya  mutluluklar  ardı ardına yaşanır  birinin  sevinci içinde  patlarken  dışarıya daha vurmadan  bir diğer haber gelir çaldırırsın  mutluluktan

Bazı anlardaysa  düşünür  durursun  beyninde  döner durur o cümle “bazen ne yaparsan  yap olmuyor bazen” adını , öfkeni  , hüznün hiç ardı arkası  kesilmeden  bir yılkı  atı  gibi gelir ya üstüne  işte tama o anda arzu edersin  hayatında var olmasını  bir Boşluk  tuşunun  yahut Üç noktanın ….